F.A.Q. – Veelgestelde vragen
Algemene vragen:
Als het je niet lukt om via de aangeboden betaalwijzen te betalen, dan is het mogelijk om materialen of trainingen op factuur bij ons te bestellen. Wat je daarvoor doet is het volgende:
Ga naar ons contactformulier onderaan deze pagina en vertel ons:
- Voor materialen: welke materialen en aantallen je wil bestellen
- Voor trainingen: welke trainingen (met juiste datum) je wil volgen en de naam én mailadres(sen) van de deelnemer(s)
- De factuurgegevens (naam, adres, woonplaats, e-mail)
- Eventueel: het verzendadres (naam, adres, woonplaats)
Onze support zal dan je bestelling of inschrijving voor je in orde maken. Hiervan krijg je dan een bevestiging op het opgegeven mailadres.
Vragen over de webshop:
De levertijd van de materialen in onze webshop is 2-5 werkdagen, tenzij uitdrukkelijk anders vermeld. Meestal heb je de materialen binnen drie werkdagen in huis, maar het is mogelijk dat het soms iets langer duurt.
Is je bestelling na 5 werkdagen nog niet binnen? Neem dan even contact met ons op. Dan zoeken we uit wat er aan de hand is.
De verzendkosten zijn afhankelijk van het formaat en de zwaarte van het product dat je bestelt. Voor brievenbuspakketten in Nederland rekenen wij € 4,25 verzendkosten en voor pakketten € 8,50.
Voor België werken we altijd met verzekerde post. De kosten voor een brievenbuspakket zijn € 7,50 en voor pakketten € 14,95.
Wanneer je je adresgegevens intypt bij het winkelmandje, krijg je direct een overzicht van de verzendkosten.
Uiteraard doen wij ons best om de materialen onbeschadigd bij je af te leveren. We verzenden in stevige dozen. Toch komen materialen soms beschadigd aan, bijvoorbeeld door onvoorzichtige behandeling bij de postafhandeling. Neem in dat geval even contact met ons op, dan zoeken we met je naar een oplossing.
Ja, dat is mogelijk. Wij stellen wel als voorwaarde voor retourneren of ruilen dat de verpakking van het product ongeopend is, zoals het cellofaan om een kaartenset. Ook hanteren wij een termijn van maximaal 2 weken na aankoop.
De kosten voor het retour zenden is voor de klant. Je kunt je retour/ruiling aanmelden via ons contactfomulier. Vermeld daarbij even je bestel- of factuurnummer. Wij laten je dan weten hoe en waarheen je de bestelling kunt terugzenden.
Onze algemene voorwaarden vind je hier.
Mocht je nog vragen hebben, laat deze dan gerust weten via ons contactfomulier. Vermeld daarbij eventueel je bestel- of factuurnummer.
Vragen over trainingen/webinars:
Voor webinars geldt: deze mail krijg je vrij snel na aanmelding in je mailbox. Wij werken met het programma Webinargeek, de mails zijn ook daarvan afkomstig. Heb je niks ontvangen? Stuur ons dan even een berichtje.
Voor onze online trainingen geldt: wij versturen ongeveer 1 dag voorafgaand aan online training de link naar de Zoom-bijeenkomst. Ook checken we op de dag van het webinar nog of er nieuwe aanmeldingen binnen zijn gekomen en sturen we de link zsm toe.
Soms gebeurt het iemand onze mail niet ontvangt. Check dan altijd even je spambox. Staat de mail daar ook niet in? Soms blokkeert een server onze mails.
Neem dan even contact met ons op via het contactformulier hieronder. We sturen je dan zo spoedig mogelijk de link nog een keer toe.
Wij maken van al onze online trainingen/webinars een opname. Deze delen we uitsluitend met de mensen die zich van tevoren hebben ingeschreven via het aanmeldformulier. Wanneer je (een stukje van) de bijeenkomst moet missen, dan kun je deze terugkijken.
De link naar de opname ontvang je de eerstvolgende werkdag na de training. Deze opname is gedurende een beperkte tijd terug te kijken. De exacte tijd vind je in de mail met de link naar de opname. Daarna wordt deze automatisch gewist en is deze niet meer terug te kijken.
Wij bieden onze trainingen gedurende het hele jaar aan, met uitzondering van de zomermaanden. Mocht je graag op een later moment deelnemen dan kun je je aanmelden voor onze nieuwsbrief. Zo krijg je als eerste te horen wanneer er nieuwe trainingen of webinars zijn gepland. Aanmelden voor de nieuwsbrief kan via deze link.
Een bewijs van deelname is mogelijk voor alle delen van onze online training mindset. Stuur daarvoor een berichtje via ons contactformulier en vermeld daarin de data waarop je hebt deelgenomen aan de training(en) en je volledige naam. We sturen je dan zsm een digitaal deelnamebewijs toe.
Deelnemers van onze live tweedaagse training mindset krijgen na afloop ook een bewijs van deelname.
Voor onze webinars geven wij geen bewijs van deelname uit.
Een training annuleren is soms noodzakelijk. Dat begrijpen we. Wel kunnen daar soms kosten aan verbonden zijn. In onze algemene voorwaarden staat precies waar je aan toe bent. Je vindt deze algemene voorwaarden hier.
Stuur ons je annulering graag schriftelijk via onderstaand contactfomulier.
Mocht je nog vragen hebben of er niet helemaal uitkomen, laat deze dan gerust weten via ons contactfomulier. Vermeld daarbij eventueel je offerte- of factuurnummer.
Heb je nog een andere vraag? Staat je antwoord hier niet bij? Of wil je contact met ons?
Stuur ons dan een berichtje via onderstaand formulier. We zullen dan zo snel mogelijk op je vraag reageren (max 2 werkdagen).