F.A.Q. – Veelgestelde vragen

Vragen over de webshop:

De levertijd is 2-5 werkdagen, tenzij uitdrukkelijk anders vermeld. Meestal heb je de materialen binnen twee dagen in huis, maar het is mogelijk dat het soms iets langer duurt (bijvoorbeeld in vakanties).

Is je bestelling na 5 werkdagen nog niet binnen? Neem dan even contact met ons op. Dan zoeken we uit wat er aan de hand is.

De verzendkosten zijn afhankelijk van het formaat en de zwaarte van het product dat je bestelt. Voor brievenbuspakketten in Nederland rekenen wij € 3,95 verzendkosten en voor pakketten € 8,50.
Voor België werken we altijd met verzekerde post. De kosten voor een brievenbuspakket zijn € 7,50 en voor pakketten € 14,95.
Wanneer je je adresgegevens intypt bij het winkelmandje, krijg je direct een overzicht van de verzendkosten.

Uiteraard doen wij ons best om de materialen onbeschadigd bij je af te leveren. We verzenden in stevige dozen. Toch komen materialen soms beschadigd aan, bijvoorbeeld door onvoorzichtige behandeling bij de postafhandeling. Neem in dat geval even contact met ons op.

Ja, dat is mogelijk. Wij stellen wel als voorwaarde voor retourneren of ruilen dat de verpakking van het product ongeopend is, zoals het cellofaan om een kaartenset. Ook hanteren wij een termijn van maximaal 2 weken na aankoop.
De kosten voor het retour zenden is voor de klant. Je kunt je retour/ruiling aanmelden via ons contactfomulier. Vermeld daarbij even je bestel- of factuurnummer.

Vragen over trainingen/webinars:

Wij versturen ongeveer 1 dag voorafgaand aan een webinar of online training de link naar de Zoom-bijeenkomst. Ook checken we op de dag van het webinar nog of er nieuwe aanmeldingen binnen zijn gekomen en sturen we de link zsm toe.

Soms gebeurt het iemand onze mail niet ontvangt. Check dan altijd even je spambox.  Staat de mail daar ook niet in? Neem dan even contact met ons op via het contactformulier hieronder. We sturen je dan zo spoedig mogelijk de link nog een keer toe.

Wij maken van al onze online trainingen/webinars een opname. Deze delen we uitsluitend met de mensen die zich van tevoren hebben ingeschreven via het aanmeldformulier. Wanneer je (een stukje van) de bijeenkomst moet missen, dan kun je deze terugkijken. De opname blijft een beperkte tijd online staan, de exacte tijd vind je in de mail met de link naar de opname. Daarna wordt deze automatisch gewist en is deze niet meer terug te kijken.

Wij bieden onze trainingen gedurende het hele jaar aan, met uitzondering van de zomermaanden. Mocht je graag op een later moment deelnemen dan kun je je aanmelden voor onze nieuwsbrief. Zo krijg je als eerste te horen wanneer er nieuwe trainingen of webinars zijn gepland. Aanmelden voor de nieuwsbrief kan via deze link.

Een bewijs van deelname is mogelijk voor alle delen van onze online training mindset. Stuur daarvoor een berichtje via ons contactformulier en vermeld daarin de data waarop je hebt deelgenomen aan de training(en) en je volledige naam. We sturen je dan zsm een digitaal deelnamebewijs toe.

Voor onze webinars geven wij geen bewijs van deelname uit.

Heb je nog een andere vraag? Staat je antwoord hier niet bij? Of wil je contact met ons?

Stuur ons dan een berichtje via onderstaand formulier. We zullen dan zo snel mogelijk op je vraag reageren.